Obchodní podmínky

                          

Prodávající:

Olga Malá

se sídlem Španielova 1317/53, Praha 6 – Řepy, 16300

IČO 17692644

Provozovna prodávajícího:

Cukrářská výrobna, Dorty s láskou – Olga Malá, Plzeňská 78/326, Praha 6 – Řepy, 16300

Úvod

Tyto obchodní podmínky upravují prodej zboží prodávajícím kupujícímu, a to formou osobní, telefonickou nebo internetovou. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Definice některých pojmů:

1. Kupující – třetí osoba (zákazník), která má zájem koupit si od prodávajícího zboží. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující spotřebitel a kupující podnikatel (který není spotřebitelem).

2. Kupující – spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní či jiné podnikatelské činnosti. Fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

3. Kupující – podnikatel je osoba, která není spotřebitelem a která nakupuje výrobky či užívá služby pro účely podnikání s těmito výrobky nebo službami.

4. Kupní smlouva, dohoda, jejímž předmětem je prodej zboží prodávajícím kupujícímu.

5. Zboží – pekařské a cukrářské výrobky, případně další zboží nebo výrobky, které nabízí k prodeji prodávající v rámci své podnikatelské činnosti.

UZAVŘENÍ SMLOUVY

Prostřednictvím internetových stránek prodávajícího:

  • Na internetových stránkách prodávajícího www.dortyslaskou.cz je uveden seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty.
  • V případě zájmu kupujícího o nabízené zboží v internetovém obchodě, stiskne kupující tlačítko "do košíku".
  • Pro dokončení objednávky je kupující povinen vyplnit požadované údaje v objednávkovém formuláři a tento odeslat prostřednictvím internetových stránek prodávajícího.
  • Kupující má možnost před dokončením objednávky zboží z košíku odstranit nebo měnit jeho množství. V košíku se zobrazí vždy všechno objednávané zboží, cena tohoto zboží, množství jednotlivých položek (kusů), součet ceny zboží v košíku. Pokud si zákazník objedná dort na přání, je cena v košíku orientační. Konečná cena bude zákazníkovi sdělena po upřesnění všech požadavků na dort, a to ve zprávě či po telefonické domluvě.
  • Objednávka je kompletní po vyplnění kontaktních údajů kupujícího a termínu vyzvednutí zboží (v poznámce objednávky).
  • Odesláním objednávky kliknutím na tlačítko "závazně objednat" se považuje za návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy.


Termíny objednávek:

Domácí zákusky a cukroví je nutné objednat min. 7 PRACOVNÍCH DNŮ PŘEDEM.

Dorty na přání je nutné objednat min. 14 DNÍ PŘEDEM.

V případě objednání méně než 7 pracovních dnů předem, je nutná předchozí telefonická domluva a potvrzení ze strany prodávajícího.

Prodávající potvrdí přijetí objednávky prostřednictvím emailové zprávy odeslané automaticky ze serveru prodávajícího. Prodávající potvrdí objednávku uskutečněnou v pracovních dnech do 24 hod. od odeslání objednávky kupujícím. Objednávku odeslanou mimo uvedenou dobu prodávající potvrdí do 24 hod. od nejbližšího následujícího pracovního dne. Za potvrzení lze považovat automaticky vygenerovaný e-mail se shrnutím objednávky kupujícího s výčtem zboží, ceny zboží, úplnými kontaktními údaji kupujícího a termínu vyzvednutí zboží.

  • Potvrzením objednávky prodávajícím je uzavřena kupní smlouva. V případě, že je vyžadována záloha na kupní cenu, je kupní smlouva uzavřena až potvrzením objednávky prodávajícím a zaplacením zálohy kupujícím.
  • Pokud kupující zadal chybné kontaktní údaje, v důsledku čehož mu potvrzení objednávky nemůže být doručeno, je prodávající oprávněn objednávku stornovat.
  • Pro vyloučení všech pochybností prodávající vylučuje pro účely uzavírání smlouvy ustanovení § 1740 odst. 3 zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník a prodávající tak nepřijímá jakékoliv odchylky, úpravy nebo dodatky k nabídce.

Telefonicky či formou zprávy, osobně

1. V případě telefonické nebo osobní objednávky v provozovně prodávajícího je kupující povinen dodržovat pokyny prodávajícího a sdělit všechny prodávajícím požadované údaje.

2. Potvrzení objednávky prodávajícím se zpravidla uskutečňuje okamžitě.

3. Potvrzením objednávky prodávajícím je uzavřena kupní smlouva.

  • Ostatní ustanovení těchto obchodních podmínek pro uzavření smlouvy prostřednictvím internetových stránek prodávajícího se použijí obdobně.

PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

  • Prodávající je povinen dodat zboží podle potvrzené objednávky.
  • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu.
  • Kupující je povinen uvést správnou a úplnou adresu, telefonické spojení a e-mailovou adresu. Kupující je odpovědný za uvedení správných a úplných údajů. V případě uvedení nesprávných údajů odpovídá kupující prodávajícímu za vzniklou škodu.
  • Kupující je povinen dodržovat skladovací podmínky stanovené pro zboží.
  • Veškeré osobní údaje poskytnuté kupujícím při objednávce jsou důvěrné. Prodávající prohlašuje, že tyto osobní údaje nebude sdělovat žádné třetí osobě.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a převzetí zboží.
  • Prodávající má právo odmítnout objednávku a nedodat objednané zboží, pokud kupující nezaplatí zálohu, je-li požadována, či v případě pozdního objednání, či z důvodů naplnění výrobní kapacity prodávajícího, z důvodu nejasných nebo neúplných kontaktních údajů, nebo nemožnosti kontaktovat kupujícího. O této skutečnosti, pokud je to reálně možné, bude kupující prodávajícím informován emailem nebo telefonicky.

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy (stornovat již potvrzenou objednávku) při objednání dortů, a to nejméně 7 dnů před termínem dodání zboží.

V případě odstoupení kupujícího od smlouvy ve lhůtě kratší než 7 dnů před dodáním zboží je kupující povinen zaplatit prodávajícímu storno poplatek, a to ve výši 50 % z kupní ceny.

PLATEBNÍ A DODACÍ PODMÍNKY

Platební podmínky

Záloha na zboží je vždy kupujícím uhrazena převodem na účet prodávajícího, uvedený v objednávce. Výše zálohy je určena po domluvě s kupujícím dle výše objednaného zboží.

Doplatek za zboží je možné kupujícím uhradit v hotovosti nebo QR platbou na účet, při převzetí zboží v provozovně prodávajícího.

Dodací podmínky

  • Zboží je možné si vyzvednout pouze osobně, a to v provozovně Plzeňská 78/326, Praha 6, Řepy, 16300, v předem domluveném dni a rozmezí času.
  • Termín a místo převzetí je určeno kupujícím po předchozí domluvě s prodávajícím.
  • Po dohodě mezi kupujícím a prodávajícím je možná změna termínu dodání, dle výrobních možností prodávajícího.
  • Veškeré zboží je prodávajícím skladováno a dodáváno při doporučených teplotách od + 2 °C do + 8°C.
  • Kupující je povinen zboží skladovat zboží na suchém a chladném místě při teplotě od + 2 °C do + 8 °C a zajistit odpovídající podmínky po celou dobu skladování.
  • Veškeré výrobky musí být skladovány odděleně od surovin jiného původu z důvodu hrozby kontaminování jinými aromaty a mikroorganismy (uzeniny, tvarůžky, cibule, česnek apod.).

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího pouze pro účely plnění smluvních povinností.
  • Kupující dává odesláním objednávky kupujícímu souhlas se zpracováváním osobních údajů uvedených kupujícím v objednávce za účelem nabízení obchodu a služeb prodávajícím, a to včetně elektronické komunikace.
  • Účelem zpracování osobních údajů je kromě plnění povinností prodávajícího i nabízení obchodu a služeb podle § 5 odst. 6 Zákona 101/2000 Sb. a ve smyslu Zákona 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a to i prostřednictvím elektronické komunikace.
  • Kupující dává odesláním objednávky prodávajícímu souhlas se zasíláním obchodních sdělení na emailovou adresu kupujícího uvedenou v registračním formuláři. Kupující je kdykoliv oprávněn odvolat souhlas se zasíláním obchodních sdělení, a to emailovým sdělením na emailovou adresu prodávajícího, ze které budou kupujícímu zasílána obchodní sdělení.
  • Prodávající bude zpracovávat osobní údaje poskytnuté kupujícím v souladu s příslušnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
  • Osobní údaje kupujícího nebudou předávány třetím osobám. Pokud by k tomu v budoucnu došlo, bude kupující informován na internetových stránkách poskytovatele nebo novými obchodními podmínkami.
  • Osobní údaje kupujícího budou zpracovávány pouze pro účely uvedené v těchto obchodních podmínkách a kupující bere na vědomí, že má práva dle zák. č. 101/2000 Sb., tj. zejména, že poskytnutí údajů je dobrovolné, že může kdykoliv požádat prodávajícího o informaci o zpracovávání osobních údajů, může požádat o vysvětlení, požadovat, aby prodávající opravil, blokoval, doplnil nebo zlikvidoval nesprávné nebo neaktuální osobní údaje, a že může souhlas kdykoliv bezplatně na adrese sídla prodávajícího písemně odvolat.

REKLAMACE A ZÁRUKA ZA JAKOST

  • Případná práva kupujícího z vadného plnění, (dále také jako "reklamace"), budou vyřízeny v souladu s těmito obchodními podmínkami prodávajícího a právním řádem ČR.
  • Vady zboží lze reklamovat u prodávajícího, a to telefonicky či přímo v provozovně prodávajícího, nejdéle však do 24 hodin od předání zboží.
  • Kupující je povinen prohlédnout zboží při jeho převzetí a případné vady množství a zjevné vady okamžitě oznámit prodávajícímu.
  • V případě skrytých vad zboží, zejména vady týkající se chuti či složení výrobku, je kupující povinen vady neprodleně vytknout u prodávajícího. Kupující je povinen skryté vady vytknout ihned po jejich zjištění.
  • Prodávající nepřizná kupujícímu právo z vadného plnění v případě pozdního vytčení vady.
  • Povinnost kupujícího dodržet podmínky skladování zboží stanovených prodávajícím a těmito obchodními podmínkami při uplatnění práv kupujícího z vadného plnění není dotčena.
  • Prodávající poskytuje záruku za jakost zboží, a to v délce uvedené na odebraném zboží nebo uvedené v těchto obchodních podmínkách.
  • Při uplatnění práv kupujícího z vadného plnění je kupující povinen předložit prodávajícímu spolu se zbožím i originál dokladu o zaplacení zboží a fotografie zboží zachycující vadu zboží. Kupující je dále povinen prodávajícímu popsat, jak se vada projevuje.

Způsob vyřízení reklamace

  • V případě nepodstatného porušení smlouvy zboží má kupující právo na odstranění vady nebo slevu z ceny zboží.
  • Dokud kupující neuplatní právo na slevu z ceny zboží nebo od smlouvy neodstoupí, může prodávající dodat, co chybí nebo odstranit vadu opravou nebo dodáním nového zboží.
  • V případě podstatného porušení smlouvy má kupující právo na odstranění vady dodáním nového zboží nebo chybějící části, na opravu zboží, slevu z ceny zboží nebo odstoupení od smlouvy.
  • V případě podstatného porušení smlouvy je kupující povinen sdělit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po oznámení vady, jaké právo si zvolil. V případě, že si kupující nezvolí své právo včas, má kupující práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy.
  • U zboží, u kterého byla kupujícím již jeho část spotřebována nebo znehodnocena, nemůže být vyměněna za nové zboží.

Prodávající neodpovídá za vady, v případě, že:

  • vznikly nesprávným skladováním zboží u kupujícího.
  • uplynula záruční doba.
  • zboží bylo upraveno, pozměněno nebo poškozeno jednáním nebo opomenutím kupujícího.
  • k vadě zboží došlo v důsledku použití zboží kupujícím v rozporu s obchodními podmínkami, pokyny prodávajícího nebo návodem.
  • k vadě zboží došlo v důsledku zásahu vyšší moci.
  • zboží bylo upraveno podle požadavku kupujícího a k vadě zboží došlo nevhodným složením zboží, pokud bylo toto složení nebo úpravy kupujícím požadováno a kupující na svém požadavku trval přes upozornění prodávajícího.



ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  • Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky s vyloučením kolizních norem. Je-li kupující spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 476/2013 Sb., zákon na ochranu spotřebitele. Je-li kupující podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákonem č. 89/2012 Sb., obchodní zákoník.
  • Změny obchodních podmínek nebo smlouvy mohou být činěny pouze písemně, změněné obchodní podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění.
  • V případě písemného doručování písemností se doručuje do bydliště/sídla adresáta. Pokud nelze písemnost doručit na adresu bydliště/sídla adresáta a jiná adresa není známa, považuje se za den doručení den vrácení nedoručené zásilky, i když se o ní adresát nedozvěděl.
  • Jazykem pro komunikaci mezi poskytovatelem a uživatelem je český jazyk.
  • V případě, že je kupující spotřebitelem, prodávající tímto kupujícího informuje, že orgánem příslušným pro mimosoudní řešení sporů mezi kupujícím a prodávajícím z kupní smlouvy je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
  • Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem uveřejnění.